Vi søger en salgs- og marketingsmedarbejder

17/01 - 2019

Jydsk Miljø Rengøring A/S søger en salgs - og marketingsmedarbejder


Er du med på de sidste nye trends på salg og markedsføringsområdet, og ved du, hvad der rører sig på de digitale platforme? Har du kreativiteten og talegaverne i orden, og er du ambitiøs, resultatorienteret og serviceminded? Trives du med en udfordrende og afvekslende hverdag, som du selv kan tilrettelægge? Så læs med her…


Jydsk Miljø Rengøring A/S er en velfunderet rengøringsvirksomhed i vækst med hovedsæde i Horsens, som hovedsaligt servicerer private erhvervskunder, hoteller og kommuner i Jylland. 

Vi søger en sælger, som kan bidrage til udvidelse af vores kundeportefølje, og stå for udarbejdelsen af markedsføringsmaterialer, samt være ansvarlig for vores online markedsføring. Vi søger derfor en person med blod på tanden, der ikke er bange for at komme med nye idéer og tænke ud af boksen.

Du vil få et spændende og selvstændigt job, hvor du vil indgå i sparring med vores salgschef, og du vil arbejde i et dynamisk miljø med mulighed for såvel personlig som faglig udvikling. Du skal trives med at arbejde i en branche præget af diversitet og hård konkurrence, og hvor bølgerne af og til kan gå højt.

Dine primære arbejdsopgaver omfatter:

  • Opsøgende salg af serviceydelser til erhvervskunder og hoteller, herunder professionel udfærdigelse af tilbud, opmåling af rengøringsarealer, mersalg til eksisterende kunder, salg af produkter og midler m.m.
    Vi tilbyder skræddersyede løsninger i samarbejde med kunden, og den vigtigste opgave er at afdække kundens behov via en nytænkende og proaktiv tilgang.
  • Hovedansvarlig for virksomhedens markedsføringsstrategi, implementering af markedsføringskampagner samt udarbejdelse af grafiske markedsføringsmaterialer.
  • Online markedsføring.
  • Mersalg til eksisterende kunder.

Vi forventer at du…

  • Er opdateret på de seneste nye trends, hvad angår markedsføring på B2B-markedet.
  • Har indgående kendskab til IT og har erfaring med udarbejdelse af grafisk materiale.
  • Er særdeles velformuleret på både dansk og engelsk, og fejlfri i skrift på dansk.
  • Har økonomisk indsigt og arbejder dedikeret for virksomheden og kunden.
  • Er serviceminded, præsentabel, og imødekommende af natur.
  • Kan arbejde selvstændigt og har en høj personligt drive.
  • Er nytænkende, resultatorienteret og ser muligheder frem for begrænsninger.
  • Har naturtalent for at forhandle samt har blik for værdiskabende service
  • Indgår let i kollegiale sammenhænge og har en positiv indgang til tingene
  • Indeholder en god portion humor
  • Har b-kørekort

Det er en fordel, hvis du…

  • Har uddannelsesbaggrund eller praktisk erfaring inden for salg og markedsføring
  • Har erfaring inden for servicebranchen

Stillingen afstedkommer kørsel, hvorfor du skal være parat herpå, men det er lige så vigtigt, at du bliver en del af ”holdet” på firmaadressen, og dette vil være din base. Derfor ser vi gerne, at vores kommende kollega har bopæl indenfor en afstand af 30 km fra Horsens.

På kontoret og i driften arbejder vi efter mottoet ”Frihed under ansvar”, så du skal være i stand til at motivere dig selv, samt planlægge og strukturere din egen arbejdstid.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Personalechef, Anders Mandrup, på 76 26 31 72 i tidsrummet 8.30 – 16.00.

Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer. Der vil være løn efter kvalifikationer og en attraktiv lønpakke indeholdende bl.a. firmabil, pensionsordning og sundhedsforsikring mv.

Send din motiverede ansøgning og dit CV til kap@j-m-r.dk, og skriv "salg - og marketing" i emnefeltet.

Tiltrædelse 1. marts 2019.

Kørekort:

B(Almindelig bil),

Tilbage til øvrige nyheder